چگونه امنیت ارزهای دیجیتال خود را حفظ کنیم؟

معاون توسعه کسب‌وکار پلتفرم تبادل رمزارز نوبیتکس ضمن اشاره به خدمات متنوع ارائه شده توسط صرافی نوبیتکس، امنیت دارایی را بزرگترین دغدغه دارندگان ارزهای دیجیتال عنوان کرد.

وحید شامخی در گفت‌وگو با «صدای بورس» ضمن اشاره به مهم ترین دغدغه بازار ارز دیجیتال یعنی امنیت گفت:بزرگترین دغدغه این بازار بحث امنیت است ، اینکه دارایی ها و تبادلات چه مقدار قابل اطمینان هستند. در این فضا اقدامات مختلفی در دنیا صورت گرفت همچنین در ایران نوبیتکس در فضای تبادلات ارز دیجیتال همواره سعی در بالابردن امنیت خود در مقابل هکر ها داشته است.

معاون توسعه کسب‌وکار نوبیتکس، افزود:سادگی استفاده یکی از نکات قابل توجه در این فضا است تا کاربر بتواند راحت به نقطه مورد نظر خود در تبادلات برسد و خرید و فروش خود را انجام دهد. در نوبیتکس با ارائه لایت ورژن که برای کاربران مبتدی تر طراحی شده است، باعث شده تا کاربران سریع تر و راحت تر تبادلات رمز ارزی خود را انجام دهند

شامخی در حوزه آموزش و آگاهی بخشی ارز دیجیتال گفت: حوزه ارزدیجیتال نوظهور و و پر از اتفاقات غافلگیر کننده است و مهم است که آگاهی بخشی را در این فضا افزایش دهیم. نوبیتکس در همین راستا مجله نوبیتکس را ایجاد کرده است تا اخبار مهم در آن منتشر شود. همچنین لازم به ذکر است بخش آکادمی و و وبینار هایی وجود دارد که این دوره ها سبب می شود تا کاربران بهتر بتوانند نیاز های خود را براورده کنند.

وی ادامه داد: یک نیاز دیگر کاربران توثیق کردن دارایی های رمز ارزی و کریپتویی خود در پلتفرم نوبیتکس است .نوبیتکس در تلاش برای برقراری ارتباط با بانک هایی است که امکان تسهیلات و وام دهی دارند تا امکان پروسه ضمانت و وثایق کاربران تسهیل شود و فضای مناسبی برای ذینفعان فراهم شود.

کد خبر 501993

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =